Show Ana Haber Aracını yolun ortasında bırakıp gitti!
//= $playerData ?>
Show Ana Haber Aracını yolun ortasında bırakıp gitti!
Aydın'da bir adam, aracını yolun ortasına park edip ortadan kaybolunca onu bekleyenlerin sabrı taştı... Yarım saat sonra döndüğünde mahalle sakinleri çok öfkeli, pişkin sürücüyse çok rahattı...
İnternet sitemizde kullanılan çerezlerle ilgili bilgi almak ve tercihlerinizi yönetmek için Çerez Politikası, daha fazla bilgi için Aydınlatma Metni sayfalarını ziyaret edebilirsiniz. Sitemizi kullanarak çerezleri kullanmamızı kabul edersiniz.